YOK YOK DONDURMAM


Hepinize iyi aksamlar sevgili dostlarim, arkadaslarim.... Bu kez sizlerle, gecen hafta sonu hazirladigim, "icinde yok yok" dondurmami paylasmak istiyorum... Neden mi yok yok... Cünkü dolabimda dondurmaya uyacak ne varsa toparlayip, kattigim icin.... Neler mi bunlar?

Basliyorum;

400 ml. sivi krema
400 gr. quark (süzme yagsiz yogurt)
1/2 kg. vanilyali dondurma
200 gr. cilek
Bir paket toz bitkisel jelatin (agar agar)
2 yemek kasigi pudra sekeri
2 paket vanilya
2 dilim cikolatali kek
bir cay bardagi parcalanmis cikolata

öncelikle kremayi güzelce cirparak katilastirdim ve icine quark-pudra sekeri-vanilya katip, cok az daha karistirdim... Sonrasinda oda isisina getirdigim dondurmayi da katip, benmari usulü erittigim toz jelatini ekledim, hafifce tekrar karistirip, cilekleri, kücük kücük parcaladigim kekleri ve cikolatalari da katip, strec yaydigim kek kalibina döktüm, 2-3 saat kadar buzlukta tuttuktan sonra servis yaptim... (Yalniz, servis asamasinda acele ettirildigim icin istedigim gibi dekore edemedim, affola....)

Bu tarif, evde yarim kalan dondurmalari ve benzeri malzemeleri tüketmek icin bire bir... Ve cok ta lezzetli... Tavsiye edecegim ve tekrar tekrar deneyecegim tariflerimin arasindaki yerini aldi bile....

Bu yüzden "YOK YOK DONDURMAM"i, sevgili
Özlem hanimin ev sahipligi yaptigi Krem Santili Tatlilar Etkinligi`ne yolluyor ve bol katılımlı bir etkinlik olmasini diliyorum.

Sevgilerimle,

39 yorum:

  1. CANIM MÜKEMMEL BİR GÖRÜNTÜ...AKŞAM AKŞAM BU YAPILMAZKİİİİİİ AMA.....ELLLERİNE SAĞLIK TATLIM..

    YanıtlaSil
  2. Nefis bir dondurma yapmışsınız, ellerinize sağlık. Tarifleriniz harika.

    YanıtlaSil
  3. Canım arkadaşım harika bir parfe olmuş ellerine sağlık.Benim içinde ye mutlu hafta sonları kucak dolusu
    sevgiler öpüyorum kocaman kocaman:))

    YanıtlaSil
  4. Yaz akşamlarının en güzel tatlısı bu olacak kesin..Bayıldım ben ve hemen tarifini not ettim,ilk fırsatta deneyeceğim..Ellerine sağlık canım..


    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. canm benm eminim bu kadar malzemeden sonra ortaya lezziz bişey çıkmıltır..elcağzların dert görmesin ia... yeme şansına erenlere de afiyet bal şeker olsun...
    sana da hayırlı geceler güzeş haftasonları canm..
    öptüm güzel yanaklrndan ...
    AEO..

    YanıtlaSil
  6. Hemen deneyeceğim harika görünüyor ama şimdi benim canım dordurma istedi bu saatte:)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. nefis olmuş canım.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. filizcim dondurma sezonunu acmisin... biz daha cesaret etmedik, gerci iki günden beri havalar günesli ama biz daha yemedik...
    bu nefis dondurmayi gördükten sonra haftasonu dondurma yemek sart oldu... yarin eiscafede günese karsi bizde dondurmamizi yeriz artik...
    ellerine saglik canim
    güzel tatil günleri diliyorum

    YanıtlaSil
  9. ellerine saglik.yaz yaklasirken guzel bi tarif...sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. canim süper bir tarif olmus
    yok yok malzemeside harika yani herseyi degerlendirmissin ne güzel bizim damak zevkimizede harika uyar yani ellerine saglik
    etkinligede güzel yakisir vesselam güzel bir haftasonu tatili diliyorum sana ve ailene öptüm sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Gerçekden de yok yok..
    Aklına emeğine sağlık görüntü de iştah acıcı..
    Afiyetler olsun bereketi ile..

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Günay din canim .Bu dondurmadan istiyorum .Tek kelime muhtesem görünüyor Emeklerine saglik ok güzel bir fikir hem saglikli hem nefis olmus .Afiyet seker olsun canima

    YanıtlaSil
  13. Harika bir görüntü bu.ilginc bir tarif,hiy denemedim...

    Dondurmayi cok aramam ama kücük kizim Ilayda bayiliyor,yaz kis yer!

    Tesekkürler tarif icin,elinize saglik diyorum...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Pasta gibi olmuş, görüntü süper, ellerinize sağlık. Afiyetler olsun.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. mmmmm çok güzel bir görüntü canım, iznimle biraz alıp gidiyorum, sevgiler.

    YanıtlaSil
  16. Bayıldım,çoook canım çekti hemen karıştırayım şu dolabı ama önce tarifini kırpayım..
    ellerine sağlık canım,paylaşım için de teşekkürler..
    sevgiyle ve neşeyle kal..

    YanıtlaSil
  17. Canım,
    ellerine sağlık. Muhteşem görünüyor. İsmide çok yakışmış.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  18. Ohhh enfes olmuş,ellerine sağlık...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Ohhh enfes olmuş,ellerine sağlık...

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  20. off kastiniz mi var bana ya. acim acc. nerden girdim ben bu bloga. denemem lazim hepsini. ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel yapmışsın yine.Nefis gözüküyor.

    YanıtlaSil
  22. oh enfes. hem buz gibi hem yok yok:)

    ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  23. Canım ellerine sağlık. Aslında mail adresimde herhangi bir sorun yok. Niye gönderemedin anlayamadım. Bu güzel lezzeti hemen arşivime ekliyorum. 15 Haziran itibariyle sayfamda yerini alacak. Ellerine sağlık. Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  24. Nasıl dondurma istiyor canım hala açamadım sezonu :( ellerine sağlıkk sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  25. müthiş görünüyor tam dondurmam gaymak ellerine sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  26. merhaba filiz hanim ben zeynep dondurmaniz birharika ama nerdeyse hepsi var hic boyle degisik dondurma gormedim ve duymadim nasilbir seyler yapiyursun vallahi supersin allah nazardan saklasin bende deneyecem insallah bxl selam sevgilerle

    YanıtlaSil
  27. eline sağlık canım harika görünüyor...

    sıcak gnefis bir farahlatıcı.. afiyet olsun

    YanıtlaSil
  28. Serin serin akşamları nefis gider canım . ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  29. Canim tesekkürler sana da hayirli sabahlar .Sevgiler canim öptüm.

    YanıtlaSil
  30. canım yine döktürmüşsün ellerine sağlık süpersin süper..

    YanıtlaSil
  31. Çocuklar dondurma istiyorlar, aman görmesinler!

    YanıtlaSil
  32. Ohhhh
    Allah ne verdiyse koymuşsun maşallah ama güzelde olmuş ellerine sağlık canım serin serin ne güzel gerçi bu aralar havalarda serin ama olsun sıcak günler yakında tarifi alalım mutlaka yaparım ben bunu bakalım benimki nasıl olacak
    afiyetler olsun ellerine sağlık canım.
    Sevgiler.......

    YanıtlaSil
  33. Filiz'ciğim,

    Bayıldığım bir lezzet rokokoya benzettim ben bu dondurmayı.
    Bir zamanlar Baylan pastanesinde yaparlardı.Halen var mıdır bilmem ama çok uzun zaman oldu yemeyeli.
    Nefis görünüyor, ellerine sağlık.
    Çok sevgiler,

    YanıtlaSil
  34. Canım arkadaşım, tacın yanında çikolatalı un kurabiyemden de alsaydın bence daha memnun olacaktın, bakarsan sevinirim.

    YanıtlaSil
  35. Ellerine sağlık canım benim,yaza hazırlık yapıp aldım tarifini,nefis görünüyor.Afiyet şeker olsun.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  36. Ben severim içinde bol çeşit olan dondurmaları :)

    ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  37. tam yaz tatlısı oh serin serin harika
    ellerine sağlık canım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  38. Filiz abla sorum olucakti :) tarifte toz jelatini benmari usulû eritigini yazmissin. Peki ne ile erittin? kuru kuruya degildir, toz oldugu için? lûtfen aydinlatirsan sevinirim :)

    YanıtlaSil

Nazik yorumlariniza kalpten tesekkürlerimle..::))