Angry Birds Kurabiyeleri


Beni taniyorsunuz, cok fazla kurabiye yapmam... Cünkü cicek ve pastalardan pek vaktim kalmaz onlara... Ama bu  aralar cocuklarin dünyasinda, bu kizgin kuslar, öyle bir yer aldilar ki, Gökalp`in davetli oldugu bir dogumgünü partisine birkac tane hazirlamam sart oldu... Yalniz, dedigim gibi, ben bu konuda fazla calisma yapmadigim icin cok basarili oldugum söylenemez... Ama surasi kesin ki, cok zevkli bir ismis kurabiye süslemek... Bundan sonra daha fazla firsat yaratmaya calisacagim...
Kurabiyelerimin resimlerini cektikten sonra, süslü posetlere de yerlestirdik tabii ama onlari fotograflamayi unutmusum ne yazik ki... Neyse bu seferlik böyle olsun...

Kurabiyelerim, tereyagli ve mis gibi vanilya esansli... Tarifi ise cok basit;

1 yumurta
125 gr.oda isisinda tereyagi
Bir su bardagi pudra şekeri
2 yemek kasigi misir nisasta
1  tatlı kaşığı şekerli vanilya
Yarim cay kasigi kabartma tozu
Ve aldigi kadar un... 
Un haric, diger malzemeleri iyice karistirip, yavas yavas un ilave ediyoruz. Hamur kulak memesi kivamina gelince, bir torbaya koyup, yarim saat buzdolabinda dinlendiriyor ve istedigimiz kalinlikta acip, 170 derecelik önceden isitilmis firinda 15 dakika kadar pisiriyoruz... Dikkat edin, cabucak kizariveriyorlar... Iyice soguduktan sonra da seker hamuru ile kaplayip, üzerine istedigimiz desenleri uyguluyoruz...
Sevgilerimle, hepinize saglikli ve mutlu bir haftasonu diliyorum...

21 yorum:

  1. Ay bayildim ben bu kizgin kuslaraaaaa...hi hi hi cok sekerler ya Filiz...birde sIk sIk kurabiye süslesen neler görecegiz bilemiyorum...süper olmuslar arkadasim, emegine saglik...sevgiler

    zehra

    YanıtlaSil
  2. ablacım bu kurabiyler sadece çocukların değil gençlerin ve yetişkinlerinde hastası olduğu bir oyun olmuş acayip şekilde:)

    kurabiyeler pek cici olmuş.ellerine emeklerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Bende bayılıyorum bu oyuna.
    Hakkını yeme, gayet başarılı olmuş :)
    Ellerine sağlık ablacım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Oyun sevmedim ama kurabiyeler cok seker duruyor :)

    YanıtlaSil
  5. Canparem ablam hayırlı cumalar sen yaparsında ne güzel olmaz beğenilmez ellerine,emeğine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  6. cok basarili ve cok da sevimli kurabiyeler olmus.ellerinize saglik.hayirli cumalar.

    YanıtlaSil
  7. cok basarili ve cok da sevimli kurabiyeler olmus.ellerinize saglik.hayirli cumalar.

    YanıtlaSil
  8. inanmıyorum sizee..
    bunlara mı başarılı olmadıdiyorsunuz...
    daha nasıl olsun petunyamm...
    baksana şunların orjinalliğine..
    :))
    ellerine sağlık...
    kıyamam benn bunları yemeye..
    hayırlı cumalar...
    sevgilerimle..
    :)

    YanıtlaSil
  9. Bunlar çok vakit alıyordur, inceledim de göz bebeklerini bile yapmışsın, sabır ister dimi bu iş?
    Sen o kadar çabala,mideye iniversin iki dakikada :))

    YanıtlaSil
  10. latife ediyor olmalısın:) nefis harika daha ne denebilir süper olmuşlar.)
    sevgiler filizcim

    YanıtlaSil
  11. Canım,
    ellerine sağlık. Artık çok güzel şeyler seyredeceğimiz garanti. Merakla bekliyorum. Çok şirinler çocuklar bayılmıştır eminim.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  12. çok sekerler guzel ablam ;) ellerine saglik...
    hayirli cumalar...

    YanıtlaSil
  13. ay çok cici olmuşlar berkayın doğumgününe beceripte yapabilirmiyim acaba.

    YanıtlaSil
  14. Canımın içi,
    bir de başarılı olsan nasıl olurdu kurbişler bilemiyorum,
    maşallah sana arkadaşım,maşallah.
    10 parmakta 1000 hünersin resmen,
    harika görünüyorlar,atıverdim ağzıma bir tane:)
    senide kocamannn kucakladım,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  15. maşallah sübhanallah arkadaşıma...
    eline o güzel gönlüne sağlık canım benim ...bir tanesin...öptüm o tatlı yanaklardan.sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  16. Filizcim, gene döktürmüşsün.Elini attığın herşey bir güzelliğe dönüşüyor canım. sevgilerle

    YanıtlaSil
  17. ah bu kuşlar ne kadar da yakışıklılarr:DDD çok karizmatikler:)
    çok güzel olmuşlar ablacım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  18. Canim benim ellerine emeklerine saglik cok güzel cok sirin bir kurabiyeler .Hayirli huzur dolu bir aksam diliyorum sevgiler öptüm.

    YanıtlaSil
  19. ay ne öfkeli,ne şirin kuşlarmış bunlar..
    bayıldım..Minikleri bilmem ama tam benlikmiş bu şirinler...
    ellerine sağlık canımcım..
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  20. aman aman, ben onların çatık kaşlarından seveyim :)))

    YanıtlaSil
  21. bayıldım bunlara...

    bunlardan istiyorumm hem de çokkk cok cokkkkk

    www.saadetiblog.com

    YanıtlaSil

Nazik yorumlariniza kalpten tesekkürlerimle..::))